Monday, July 8, 2019

N151 საჯარო სკოლის მასწავლებლების მიერ განხორციელებული კვლევები

სსიპ ქალაქ თბილისის N151 საჯარო სკოლის მასწავლებლებმა 2018-2019 წელს განახორცილეებს პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევები  და ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების კვლევა.



ციფრული სკოლა151 (მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლება ტექნოლოგიების გამოყენებით), ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების საჭიროების კვლევის ანგარიში- მარეხ ბასილიძე , დაწყებითი კლასების პედაგოგი.


კითხვის მოტივაციის ამაღლება IIგ კლასში    - მარინე  შუკაკაიძე, დაწყებითი კლასების პედაგოგი 


წაკითხულის გააზრებასთან დაკავშირებული პრობლემები დაწყებით კლასებში და მათი დაძლევა  - ლეილა ჩიტაიშვილი , დაწყებითი კლასების პედაგოგი 


საშინაო დავალების როლი და მისი მოცულობის განსაზღვრა დაწყებით კლასებში  - ირინე კობეშავიძე , დაწყებითი კლასების მასწავლებელი . 


კლასის მართვა მოსწავლეთა რთული ქცევისა და კონფლიქტების დროს  - ეკატერინე ლოლაშვილი თევდორაშვილი, დაწყებითი კლასების პედაგოგი.


მოსწავლეთა ქცევისა და დისციპლინის გაუმჯობესება საგაკვეთილო პროცესში IVგ კლასში   - ეკატერინე კიკნაველიძე 


ვერბალური ბულინგის პრევენცია მე- 8 ა კლასში  - რუსუდან მენაბდიშვილი , მე-8 ა კლასის  დამრიგებელი, ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი.


მოსმენის უნარ-ჩვევის განვითარება VI კლასის მოსწავლეებში  - ხათუნა სამსონაშვილი , ინგლისური ენის პედაგოგი.


შემაჯამებელი დავალებების შედეგების გაუმჯობესება მათემატიკაში მე-9-გ კლასში    - მარინე სანაძე , მათემატიკის პედაგოგი.


თანამშრომლობითი სწავლება,როგორც სწავლისადმი მოტივაციის გაზრდის საშუალება  -ინდირა მელიქიძე, მათემატიკის პედაგოგი


ბიოლოგიის სწავლების დაბალი მოტივაცია საშუალო საფეხურზე  - მაკა გაგნიძე , ბიოლოგიის პედაგოგი




No comments:

Post a Comment